اتوماسیون درخواست در روابط عمومی

توافق نامه اتوماسیون ثبت درخواست

توافقنامه ارائه خدمات تخصصی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

لطفا شرایط و ضوابط ذيل را قبل از استفاده از خدمات تخصصی روابط عمومی دانشگاه به دقت مطالعه کنید.ثبت درخواست خدمات نشانه پذیرفتن ضوابط و شرایط ما می باشد.

درگاه ثبت سفارش خدمات روابط عمومی دانشگاه نیازمند این است که کاربر ، واجد شرایط برای وارد شدن به سامانه باشد.فرد واجد شرایط ، مسئول روابط عمومی در واحدهای تابعه دانشگاه است.در کنگره های علمی که به صورت مقطعی و زمانی برگزار می شود مسئول روابط عمومی کنگره و یا دبیر اجرایی ، فرد واجد شرایط محسوب می شود.

برای استفاده از خدمات مشخص و معین،‌ با موارد زیر موافقت کنید و اطلاعات درست، دقیق و کامل درباره شخصیت حقوقی و واحد مربوط را برای درخواست ارائه دهید و فرم ثبت نام را پر کنید . اگر اطلاعات را نادرست و ناقص ارائه دهید، مسئول پذیرش سفارش حق رد هر گونه موردی در استفاده از خدمات توسط شما را دارد. سفارش دهنده اذعان می‌نماید که کلیه‌ی اطلاعات هویتی ارایه شده مانند آدرس ایمیل و شماره تماس و مانند آن صحیح بوده و مسئول سامانه ثبت سفارش روابط عمومی دانشگاه حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق خدمات اقدام نماید و مسئولیتی در قبال کنترل آن ندارد.

نحوه ارتباط با سفارش دهنده خدمت

روش ارتباطی روابط عمومی دانشگاه با سفارش دهنده خدمت، آدرس ایمیل دانشگاهی تحت دامنه mums.ac.ir  و شماره تلفن ثابت واحدهای تابعه  و تلفن همراه سفارش دهنده خواهد بود.

زمان تماس

مسئول سامانه متعهد است حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش با شما تماس حاصل کند تا هماهنگی بعدی به انجام رسد.

  نوع خدمات

ما به شما خدمات تخصصی در حوزه روابط عمومی ارائه می کنیم.این خدمات عبارتند از :

1-    گردهمایی ها: برگزاری گردهمایی اعم از جلسه،کنفرانس، سمینار،سمپوزیوم، نمایشگاههای داخلی و خارجی

2-    تبلیغات:انجام تبلیغات اعم از محیطی ، الکترونیکی و شهری

3-  اطلاع رسانی: خدمات اطلاع رسانی اعم از پوشش خبری رسانه های مکتوب ، الکترونیکی، دیداری و شنیداری (صدا وسیما و رادیو دانشگاه)، ارسال پیامک و دیگر خدمات اطلاع رسانی

تبصره: در حوزه پوشش اخبار وب دا لازم است مسئولین محترم روابط عمومی واحدها، اخبار را تهیه و طبق فرایند ارسال نمایند.

4-  تشریفات:خدمات تخصصی در حوزه های تشریفات اعم از استقبال، بدرقه، هماهنگی VIP &CIP  فرودگاه هاشمی نژاد و پذیرش میهمان در هتل ها و مهمانسرا

5-    تولید فیلم: ساخت و تولید کلیپ ها و فیلم های آموزشی ، عملکردی ، معرفی و مستند های پزشکی

6-     نویسندگی: نویسندگی در حوزه های نریشن فیلم، رادیو تبلیغات، رپرتاژ آگهی، جوابیه، اصلاحیه و تکذیبیه

7-  هماهنگی رسانه ای:انجام هماهنگی رسانه ای اعم از برگزاری نشست خبری،         تور رسانه ای،میزگرد رسانه ای،حضور مهمان و کارشناس در برنامه های صدا و سیما

8-  آموزش:برگزاری دوره های آموزشی اعم از اصول تشریفات،اصول برنامه ریزی، اصول ارتباط موثر، تولید نرم افزارهای نمایشی

زمان ثبت سفارش:

شما بعنوان سفارش دهنده خدمات باید خود را ملزم به رعایت زمان درخواست کنید به این معنی که برای خدمات تخصصی شماره 1 تا 4  ده روز قبل ، برای خدمات تخصصی شماره 5 و 6 سی روز قبل، برای خدمات تخصصی شماره7 ده روز قبل، برای خدمات تخصصی شماره 8 هفت روز قبل و برای خدمات تخصصی شماره 9 دو روز قبل ثبت سفارش کنید.

ثبت سفارش به منزله الزام روابط عمومی دانشگاه به ارائه خدمت نیست بلکه این سامانه سفارشات را به ترتیب زمان ثبت ، اولویت بندی کرده و در صورتی که درخواستی بعد از تکمیل برنامه زمانبدی روابط عمومی به دست مسئول ثبت سفارش برسد بلا اثر می باشد و سفارش دهنده باید در زمانی دیگر به سامانه مراجعه نماید.

 هزینه ها

شما بر اساس این موافقت نامه متعهد می گردید تمامی هزینه های لازم برای خدمات تخصصی شمارههای 1 ،5 و 6 را بپردازید در بقیه موارد این مدیریت از امکانات موجود دانشگاه برای ارائه خدمات استفاده می کند به استثناء ارسال پیامک و تبلیغات محیطی برای کنگره های علمی که در قبال تامین هزینه از سوی سفارش دهنده انجام خواهد شد.

 پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط آن

با کلیک کردن بر روی دکمه "من موافقم" شما موافقت قانونی خود را با کلیه مفاد آن اعلام می‌دارید و نیازی به ارسال نامه اداری از طریق اتوماسیون ، ایمیل و یا تماس تلفنی برای دریافت خدمات تخصصی ما نیست. اگر شما از طرف یک واحد و یا یک کنگره علمی این توافق‌نامه را تایید می‌کنید، به معنای آن است که صلاحیت و اختیارِ قانونیِ پذیرش این تعهد و کلیه جوانب مربوط به آن را دارا هستید.
چنانچه امکان یا اختیار پذیرش مفاد این توافقنامه را ندارید یا بنابه هر دلیلی آن را قبول ندارید، لطفاً گزینه “موافق هستم” را تایید نفرمایید که به تبع آن امکان استفاده از خدمات این مدیریت فراهم نخواهد شد.

 

سامانه اتوماسیون ثبت درخواست

منوي اصلي

اتوماسیون درخواست