سامانه پيام كوتاه دانشگاه

 

فرم هاي سامانه

ورود به سامانه
شماره حسابها شرکت نگین
راهنماي شارژآ نلاين
فرم شارژ  
  ورود به سامانه پيام کوتاه دانشگاه


ملی سیبا:  0104526623008

ملت : 1423763465

ملی کارت: 6037991899507473

( به نام نگین رایانه الماس خراسان)

 

 

راهنما سامانه

     
 

 
 
ابتدا براي ورود به سامانه نام کاربري و کلمه عبور وکد امنيتي را وارد نماييد
سامانه پيام کوتاه دانشگاه علوم پزشکي مشهد
 
 
 
بعد از واردکردن نام کاربري و رمز شما به صفحه مديريتي سايت وارد مي شويد
 
 
پنل مديريتي سامانه پيام کوتاه دانشگاه علوم پزشکي مشهد
 
 
 
 
1:: شما مي توانيد مشخصات صاحب امتياز،شماره خط، آخرين ورود ،تعدادارسال،اعتبار باقيمانده،زمان باقيمانده سامانه را چک کنيد.
2:: امکان ارسال، دریافت، ارائه نظرسنجی، ارسال پیام های گروهی با اندازه نامحدود و ده هاسرويس ديگر که توضيحات کامل در قسمت ذيل آمده است.
3:: امکان تغيير رمز و خروج کامل سامانه است.
 
سامانه پیام کوتاه دانشگاه امکان ارسال، دریافت، ارائه نظرسنجی، ارسال پیام های گروهی با اندازه نامحدود و ده ها سرویس جذاب دیگر را دارد.
 
 
     
  دفترچه تلفن ارسال ودريافت تنظيمات وگزارشات سرويس ها زمانبندي  
   
 
دفترچه تلفندر دفترچه تلفن این سامانه می توانید تلفن های مورد نیازتان را ذخیره نمائید. همچنین می توانید گروههای مختلف را در این دفترچه تعریف نمائید
گروههاي مخاطبين:جهت سهولت در ارسال پيامک شما مي توانيد مخاطبين خود را به گروهايي تقسيم نماييد يک فرد مي تواند عضو يک يا چند گروه باشد.
مخاطبين:اين قسمت جهت اضافه کردن افراد به دفترچه تلفن پرتال کاربرد دارد مي توان نسبت به ويرايش ،جستجو وحذف مخاطبين اقدام نمود.
دريافت مخاطبين از فايل:در اين قسمت مي توان مخاطبين خود را از فايل اکسل وارد يک گروه از مخاطبين نمود ،جهت سهولت در امر ورود اطلاعات و وارد کردن مخاطبين از نرم افزارهايي که امکان ايجاد فايل اکسل را دارند کاربرد دارد .


 
نکته:توجه داشته باشيد که فايل مورد نظر بايد با فرمت اکسل 2003باشد
 
توجه:
در فايل شما هر سطر معادل يک رکورد در نظر گرفته خواهد شد
ترتيب ليست فيلدها در هر سطر بايد به اين صورت باشد
1-شماره همراه-وارد کردن این فیلد اجباری است
2-کد- يک عدد يکتا مشخص کننده مخاطب مانند کد پرسنلی
3-نام خانوادگي
4-نام
5-شهرت
6-پست الکترونيک
7-تلفن
8-آيا مخاطب مورد نظر مذکر است؟در صورت مذکر بودن 1 و در غیر اینصورت 0 وارد کنيد
9-متغیر 1
10-متغیر 2
11-توضیحات
 
نکته:اطلاعات مخاطبین بايستی در sheet1 وارد شده باشند نمونه فايل
 
 
 
دريافت تنظيمات مخاطبين از فايل:با استفاده از اين سرويس می توانيد از طريق فايل اکسل، تنظيمات ثبت شده برای مخاطبان (مانند تاريخ های مبنا) در سامانه را بروز کنيد.
 
توجه:
  • اطلاعات بايستی در Sheet1 فايل اکسل وارد شده باشند
  • تاريخ های مبنا بايد به فرمت yyyy/mm/dd وارد شوند مثلا 14/05/1391
  • ترتيب ليست فيلدها در هر سطر بايد به اين صورت باشد
  • کد- عدد يکتا مشخص کننده مخاطب
  • تاريخ مبنا اول
  • تاريخ مبنا دوم
  • تاريخ مبنا سوم
 
 
   
  دفترچه تلفن
ارسال:جهت ارسال پيامک از اين بخش استفاده مي کنيم.
ارسال از طريق فايل:گاهي اوقات نياز داريد براي هر مخاطب يک پيامک مخصوص ارسال کنيد وقتي تعداد مخاطبين شما زياد باشند ارسال پيامک هايي که براي هر مخاطب متفاوت است بهتر است از طريق اکسل صورت گيرد.
بالک ها:در این بخش شما می توانید نسبت به ارسال پیام انبوه و تبلیغاتی اقدام نمایید.
ارسال پیام انبوه می تواند به صورت زیر باشد:
  • براساس کد پستی(4 رقم دقت)
  • براساس نام شهر و شهرستان
  • بر اساس پیش شماره تلفن همرا
صندوق ورودي:پيامک هايي دريافت شده توسط پنل در اين قسمت قابل مشاهده است.
صندوق خروجي:در اين قسمت پيامک هايي که از طريق پرتال ارسال نموده ايد قابل مشاهد است.
الگوها:پيامک هايي را که به عنوان الگو ذخيره کرده ايد در اين قسمت قابل مشاهده است.
پوشه: جهت دسته بندي پيامکها کارايي دارد

نکته:توجه داشته باشيد که در بخش صندوق ورودي فقط پوشه صندوق ورودي قابل مشاهده است براي مشاهده ديگر پوشه بايد به اين بخش وارد شويد
 
   
 
تنظيمات وگزارشاتارسال ها:در اين قسمت پيامک هاي ارسال شده قابل مشاهده است ،تفاوت اين بخش با صندوق خروجي اين است که در صندوق خروجي پيامک ها از نظر ارسال توسط مخابرات و وضعيت دريافت توسط مخاطب مورد بررسي قرار مي گيرد ولي در ارسال ها نوع ارسال ها مورد بررسي قرار مي گيرد.مثلا آيا ارسال زمانبندي بوده است ،از طريق وب سرويس بوده است ويا....
دريافت ها:در اين قسمت پيامک هاي ارسال شده (ورودي)براي سامانه قابل مشاهده است.
شارژها:در اين قسمت شارژهاي انجام شده و تاريخ شارژ قابل مشاهده است.
گزارش:براي گزارش گيري از صندوق خروجي در تاريخ ها يا سرويس هاي خاص کاربرد دارد.
فيلترها:گاهي اوقات لازم است پيامک هاي ورودي دسته بندي شوند،اين کار وقتي تعداد پيامکهاي ورودي شما زياد باشد بيشتر احساس مي شود،شما مي توانيد در اين قسمت پيامکها را براساس تاريخ محتوي و شماره تلفن دسته بندي نماييد و درپوشه مخصوص خود قرار دهيد.
سرويس ها: در اين بخش وضعيت كليه سرويس هاي ايجاد شده توسط پنل به صورت يكجا قابل مشاهد است.اين سرويس ها وظيفه پاسخ گويي به پيامك ورودي شما را دارند.شما مي توانيد به راحتي سرويس هاي ايجاد شده را ويرايش نماييد. ويا ان را فعال و يا غير فعال نماييد.
 
   
 
سرويس هاانتقال پيام:توسط اين قسمت از پنل پيامک هاي دريافتي را مي توان براي تلفن همراه و يا يک سايت ارسال نمود..
پاسخ خودکار:در اين قسمت مي توان متن مشخصي را براي تشکر از کاربراني که براي پنل پيامک ارسال ميکنند فرستاد با اين کار علاوه بر رعايت ادب احترام ،کاربران از رسيدن پيامک خود به سامانه مطمئن مي شوند.
منشي:توسط اين سرويس پنل دربرابر کلمات کليدي خاص جواب هاي از پيش تعيين شده اي را مي دهد.
مسابقه نظر سنجي:دراين قسمت مي توان کلمات کليدي و پاسخ هايي جهت برگزاري مسابقات و نظر سنجي تعريف نمود.
دريافت ازوب:با فعال کردن اين گزينه ومشخص کردن آدرس URL معتبر پيامک هاي دريافت شده توسط خط شما توسط متدpost به اين آدرس ارسال مي شوند.
ارسال به ايميل:سرويس ارسال به ايميل مي تواند پيامك هايي كه داراي يك كلمه كليدي خاص هستند را به يك ايميل ارسال كند.
پاسخ هوشمند از مخاطبين:توسط اين سرويس براي هر مخاطب مي توان پيام مخصوص به خودش را ارسال نمود.اين سرويس براي ارسال مواردي مانند فيش حقوقي و نمرات كاربرد دارد.
دريافت پاسخ هوشمند از فايل:با استفاده از اين سرويس مي توانيد از طريق فايل اکسل ، کليد/ پاسخ مخاطبين ثبت شده در سامانه را بروز کنيد. به اين صورت اگر کليد ثبت شده در فايل اکسل براي مخاطب موردن نظر ثبت شدهباشد پاسخ آن بروز ودر صورت عدم وجود کليد ،کليد/پاسخ مورد نظر ايجاد مي شود.
دريافت سرويس از فايل: اگر تعدادکليدهايي که مي خواهيد براي سرويس منشي تعريف کنيد زياد باشد ،بهتر است از اين قسمت نسبت به وارد کردن کليد وپاسخ آن اقدام نماييد
 
 
   
 
زمانبنديارسال پيامک طبق يک جدول از پيش تعريف شده (به عنوان مثال ارسال يک پيامک بعد از 3 روز،پيامک عدي با متني متفاوت بعد از 10روز و...)جهت برقراري ارتباطي برنامه ريزي شده و مستمر با مخاطب..
برنامه ريزي مخاطبين:ارسال پيامک براي مخاطبين در زمان خاص
برنامه ريزي گروه ها:ارسال پيامک براي گروه مخاطبين در زمان بندي خاص
زمانبندي دوره اي گروه ها:ارسال پيامک در زمان بندي هاي دوره اي مثل تبريک سال نو،تولدو....
 
 

 
       

 

راهنمای شارژ آنلاین

 

راهنماي کامل سامانه پيام کوتاه دانشگاه

راهنماي شارژ آنلاين

 
 

وارد پنل مديريتي خود شويد

در نوار بالا خريد اعتبار را کليک کنيد

 
 

 
 

پنجره زير براي شما باز خواهد شد حتما براي اولين بار راهنماي شارژ را مطالعه فرماييد

نکته مهم : ماليات بر ارزش افزوده از حساب شما کسر خواهد شد

 
   
 

براي فاکتورهاي شارژ آنلاين حتما به واحد وب سايت اطلاع دهيد و فرم شارژ سامانه را تکميل نماييد

نکته: فاکتورهاي شارژآنلاين يک روز بعد از شارژ صادر خواهند شد

 
     
 
 

منوي اصلي